Sunday, July 4, 2010

iNfO :: UPSI ada 'penyampai' maklumat persendirian???

Sejak PRK pada tahun 2008, sebuah blog telah dibuka oleh individu yang tidak dikenali. Disebabkan beberapa kes yang agak bercelaru, beberapa blog telah dibuka oleh individu yang tidak bertanggungjawab dan sedikit sebanyak telah merosakkan PRK UPSI dulu.

Saya adalah seorang yang tidak melibatkan diri dengan mana-mana 'puak' politik dalam kampus UPSI ini sendiri kerana saya telah diperguna semasa PRK 2007 oleh 'senior' saya yang ingin bertanding. Beliau telah menggunakan saya untuk menghimpunkan rakan-rakan padahal ketika itu, tiada sesiapa calon-calon bertanding boleh membuat perhimpunan untuk berkempen. Jadi, saya secara tidak lansung telah menipu juga rakan-rakan saya ketika itu. Menyedari sesuatu perkara yang tidak betul ini, saya telah mula tidak percaya POLITIK.

Inilah bermulanya detik saya menjadi tidak percaya dengan politik kampus di UPSI. Ada pepatah menyebut, 'bukan semuanya baik dan bukan semuanya buruk'. Ini adalah hak peribadi masing-masing untuk menerima samada untuk berpolitik secara baik atau tidak baik.

Nantikan beberapa pendedahan berkaitan PRK UPSI...

No comments:

Post a Comment