Friday, June 25, 2010

Ucapan :: Kembali memasuki semester...

Selamat kembali meneruskan semester baru kepada semua rakan-rakan diseluruh Malaysia. Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kerana sudi meneruskan sesi pembelajaran kalian. Semoga kita semua terus berusaha untuk mencapai kecemerlangan di dunia dan di akhirat, insyaAllah.

Kepada rakan-rakan yang sudah bekerja, berikan khidmat yang terbaik semoga kerja yang anda lakukan lebih baik daripada sebelum ini. Senyum selalu walau hadapi masalah dan ada ketika, cari masa untuk bercuti bersama keluarga atau rakan-rakan lain. Teringat semasa sekolah dahulu, pertama kali pergi ke Melaka. Saya menaiki kuda kecil yang hensem. Saya juga tidak sangka semasa gambar ini diambil, saya telah menunjukkan aksi 1 dijari saya. Adakah ia kebetulan atau itulah diri saya yang sentiasa mencari identiti tersendiri.

No comments:

Post a Comment