Wednesday, June 23, 2010

Ucapan :: Pertama

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Buat pertama kalinya, saya ingin bersyukur kepada Ilahi kerana dengan limpah kurnia-Nya, dapatlah saya membuka blog baru yang diberi nama Kelisakura. Oleh kerana blog terdahulu lebih menjurus ke arah peribadi, saya telah mengambil inisiatif untuk membuka blog yang lebih baik daripada sebelumnya.

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakan-rakan saya di seluruh Malaysia yang terus menyokong di awal pembabitan saya di dalam dunia blog. Kini, saya berharap agar blog ini memberikan manafaat kepada semua rakan-rakan dan seluruh Malaysia.

Saya juga ingin berkongsi sedikit sebanyak kepada pelayar blog saya ini dengan sesuatu yang lebih realiti dan menarik yang berlaku di sekitar kita. Jadi, nantikan pembaharuan yang akan saya berikan kepada semua pelayar blog ini.


Yang Benar,

Mohd Nor Izzat bin Mohd Johari

No comments:

Post a Comment